F.A.Q.

Betalning av mobiltelefon

Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 2161 kommentarer

Om du köpt en mobiltelefon av oss kommer din betalning för denne ske via vår betalpartner Arvato. Nedan har vi samlat frågor och svar kring betalning till Arvato.

💳 Kan jag se fakturor som kortkund?
Ja, både kort- och fakturakunder kan hitta sina fakturor och detaljspecifikationer inne på Mina sidor. Klicka här för att komma till en guide hur du hittar din.

💵 Hur fungerar betalningen?
Som fakturakund hos oss får du din faktura i början utav månaden från vår partner Arvato via mejl, och den förfaller i slutet utav månaden. Fakturan skickas via mejl till den mejladress du angivit hos oss när du tecknade ditt abonnemang.

Har du inte fått din faktura? 
Börja med att kika i din skräppost/spam, så fakturan inte råkat filterats bort. 

Hittar du inte fakturan behöver du kontakta Arvato som skickar ut fakturan, och du ser deras uppgifter nedan:

📱Telefonnummer:
0340 - 66 44 44

📧 Mejladress:
faktura.se@arvato.com

10 svar

Hej!!

Precis så har jag gjort och under beskrivning så står de på första raden  abonnemangsuppgifterna å sedan detaljerna på det och priset.

Rad två står det som beskrivning ÖVRIGT ingen specifikation på vad det är och priset på det är 95,29:- +moms

Det jag vill veta är vad dessa 95,29:- betalar för någonting?

Övrigt säger inte mig så mycket och min son som har abonnemanget har inte köpt någonting som skall kosta vad han minns. (typ ingame köp i mobilspel eller liknande)

Med vänlig hälsning Pelle

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej @Pelle77!

På din specifikation finns det flera sidor, och om du kikar på andra sidan bör det framgå specificerat vad ni har blivit debiterade för. 🙂

Jag beställde en Samsung Galaxy S10 den 11:e Mars och när jag kollade på fakturainfo den 1:a April så hade det dykt upp en faktura med förfallodatum 21:a Mars. Den fanns inte där den 30e Mars när jag kollade så tycker det är konstigt hur den kan dyka upp så sent. Har mailat Arvato flera ggr. utan att få svar.

Hej hur betalar man fakturan när ingen ocr eller bankgiro nummer namnges , väldigt frustrerande  ?

Plusgiro nr:4972103-8

Detta är faktura uppgifter till betalning till hallon

Mvh Carina B

Hej @Pelle77!

På din specifikation finns det flera sidor, och om du kikar på andra sidan bör det framgå specificerat vad ni har blivit debiterade för. 🙂

Hej

jag ville veta ,Var kan jag se hur många avbetalningar jag har kvar att betala för min mobiltelefon

Jag är inte glad med HALLON.

Ni har inte telefonnummer varför 🤷‍♀️

Användarnivå 6
Emblem +1

Nej hallon har ingen telefonkundtjänst, men du kan se andra möjligheter på denna länk:

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Användarnivå 4
Emblem +1

Nej hallon har ingen telefonkundtjänst, men du kan se andra möjligheter på denna länk:

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Hej Boo.!

Kom hjälpa mig.?

Jag har silver Facebook och kommentera från igår inget person hjälpa. Ring mig snälla Boo 0763018207

Eller gonimina@hotmail.com 

De allra flesta som skriver här arbetar INTE på Hallon, utan är andra kunder som försöker hjälpa till.

Svara

Static Template