F.A.Q.

Betalning av mobiltelefon


Användarnivå 6
Emblem +8
  • hallonmedarbetare
  • 2011 kommentarer

Om du köpt en mobiltelefon av oss kommer din betalning för denne ske via vår betalpartner Arvato. Nedan har vi samlat frågor och svar kring betalning till Arvato.

 



💳 Kan jag se fakturor som kortkund?
Ja, både kort- och fakturakunder kan hitta sina fakturor och detaljspecifikationer inne på Mina sidor. Klicka här för att komma till en guide hur du hittar din.

💵 Hur fungerar betalningen?
Som fakturakund hos oss får du din faktura i början utav månaden från vår partner Arvato via mejl, och den förfaller i slutet utav månaden. Fakturan skickas via mejl till den mejladress du angivit hos oss när du tecknade ditt abonnemang.

 

Har du inte fått din faktura? 
Börja med att kika i din skräppost/spam, så fakturan inte råkat filterats bort. 

Hittar du inte fakturan behöver du kontakta Arvato som skickar ut fakturan, och du ser deras uppgifter nedan:

 

📱Telefonnummer:
0340 - 66 44 44

📧 Mejladress:
faktura.se@arvato.com


Detta ämne är stängt för kommentarer
Static Template