Guide

Fakturabetalning

• 29 October 2021
  • 0 kommentarer
  • 2410 visningar

Ogillar du att betala med kort? Inga problem - ta faktura istället! Genom vår partner Billogram kan du betala för ditt hallonabonnemang med faktura utan problem på ett miljövänligt sätt. :seedling:

Innehållsförteckning

Hur blir jag fakturakund?

Om du är kortkund idag med vill byta till faktura behöver du bara slänga iväg ett mejl till kundservice eller hoppa in i chatten så hjälper dom dig att byta.

Hur fungerar det?

För att betala ditt hallonabonnemang med faktura tar vi hjälp av vår partner Billogram. Fakturan kommer digitalt på ett mejl till dig i början av varje månad och ska vara betald tills månadsslutet. Billogram erbjuder flera betalningsmetoder.

Var hittar jag min faktura?

I början av varje månad mejlar vi fakturan till dig på mejlen registrerat till ditt hallonabonnemang.

:exclamation: Ibland händer det att mejlet med din faktura från Billogram sorteras som skräppost. Om du inte hittar ditt mejl med din faktura kan den därför ligga bland din skräppost, så glöm inte att kika där! 

:white_check_mark: Du kan även hitta och betala din faktura inne på Mina sidor när du vill. Logga in på Mina sidor, gå in på “Betalningar” och klicka på fakturan du önskar titta närmare på så finns det en länk till Billogram.

Hur betalar jag min faktura?

I mejlet från Billogram eller inne på Mina sidor hittar du en länk till Billogram där du kan betala din faktura snabbt och smidigt.

Här kan du se steg för steg hur du gör på Mina sidor:

Logga in på Mina sidor och i menyn välj “Betalningar

Klicka på fakturan du vill betala och klicka på länken “Visa och betala fakturan på Billogram :link:

Välj ett betalningsalternativ som passar dig

Klart! :tada:

Autogiro

Trött på att gå in och betala fakturan manuellt men vill inte koppla ditt betalkort? Inga problem, sätt på autogiro! :blush::thumbsup:

Här hittar du en guide för hur du registrerar autogiro för ditt hallonabonnemang med Billogram.

E-faktura

Vi erbjuder tyvärr inte e-faktura i dagsläget. Eventuellt är det något som kan komma till framtiden, tills dess kommer fakturan på din mejl som du betalar direkt genom Billogramportalen eller med autogiro.

Detta ämne är stängt för kommentarer
Static Template