Hur betalar jag för min mobil?

  • 26 November 2021
  • 0 kommentarer
  • 268 visningar

Har du köpt en mobil till ditt hallonabonnemang och undrar hur betalningen går till? Ingen fara, såhär går det till:

 

Faktura från Arvato

Månadskostnaden för mobilen dras inte från ditt kort som ditt abonnemang gör, utan kommer helt separat som en egen faktura från Arvato till din mejl. Arvato skickar fakturan för din mobil till mejladressen du har angiven hos oss på hallon.

 

Tips! Om du inte hittar din faktura bör du alltid kolla din skräppost/spam ifall den filtrerats dit. Det är inte ovanligt att mejl från företag felaktigt sorteras dit, så det är alltid bra att kolla där först om du inte hittar din faktura. 

 

Delbetalning i 24 månader

Om du beställt en mobil delbetalar du den i 24 månader. Du kan givetvis betala av allt på en gång om du önskar genom att betala in hela beloppet mot fakturans OCR-nummer.

 

Blir jag bunden till hallon om jag köper en mobil?

Nej, vi har inga bindningstider till våra abonnemang. Delbetalningsperioden är inte knuten till abonnemanget, så du kan alltså avsluta abonnemanget och fortsätta delbetalningen utan problem.

 

Kontaktinformation

Telefonnummer:
0340 - 66 44 44

​​​​​​Mejladress:
faktura.se@arvato.com


Detta ämne är stängt för kommentarer
Static Template