Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i februari
Här hittar du trådar om nummerflytt, teknisk support och utland
Hej!Surfen funkar ej på dotternas mobil med Hallonabonnemang sedan sista veckan i januari. Hon har surf kvar.
Hej! Jag reste utomlands till Slovenien och Serbien. Sedan jag reste ifrån Sverige så fungerade inte min mobildata alls, inte en enda dag! Trots det så fick jag en faktura på 700 kr, där det står att jag använde mobildata. Jag försökte använda det några gånger men kopplingen fungerade ej och därför var mobildata avstängd. Varför fick jag fakturan för använd mobildata som inte fungerade alls och som dessutom var avstängd??
Jag har precis flyttat över mitt huvudabonnemang från ett familjeabonnemang hos en annan operatör. När jag går in på “Lägg till extra användare” för mitt abonnemang så saknas dock rutan för “Beställ nu” som syns i steg 4 i guiden.Beror detta på att mitt abonnemang ännu inte är aktiverat? Och hur gör jag isåfall för att flytta in familjens fyra extra användare redan nu så att dessa aktiveras samtidigt som huvudabonnemanget?
Försöker flytta till ett senior abonnemang ,är redan kund och betalkort finns med täckning.Får till svar vid betalning Ospecificerat fel.
Jag har ett bredbandsabonnemang som fungerer bra när det fungerar, som oftast. Jag har en router TP-link Archer MR 200. Jag har bra mottagning, 75% i styrka och har runt 20 MB/s. Jag får dock dagligen flera avbrott på internet. Kontakten mellan router och dator/telefon förblir obruten - maximal styrka. Det behövs ofta flera försök att återansluta till internet genom öppning av någon hemsida. Ibland inom någon minut, ibland efter flera minuter. Det kan också behövas flera försök när jag kör igång dator/telefon på morgonen. Jag har kontakt med TP-link-servicen, skickat loggen, men de har inte hittat något fel på routern. Finns det något beteende i 3:s nät som prioriterar bort Hallonabonnemang vid högre belastning? Finns det någon information om att TP-link-routern inte passar 3:s nät? Några andra tips? Hjälp!
Jag har försökt köpa mer surf till mobilt bredband via Mina Sidor, men möts bara av ett felmeddelande om att man inte kommer åt den sidan. Enligt detta forum så verkar fler ha haft det problemet. Hur kan ett sådant problem fortgå utan att Hallon löser det? Det handlar ju trots allt om förlorade intäkter. Finns det någon workaround tills Hallon får tummen ur, bortsett från det uppenbara att byta operatör?