Meny
Stäng
❕ Viktiga datum & information om betalningen i juni
Här hittar du trådar om nummerflytt, teknisk support och utland
Min telefon har slutat fungera hur skickar jag den för reparation? Garanti ärende
Detta är riktat direkt till Hallon som jag tycker tar sig för stora friheter. Jag var tvungen att ringa ett viktigt samtal till 112 i Lördags 3/6, omedelbart efter spärrade Hallon min mobil för utgående samtal och tog samtidigt bort mobil ikonen, detta gör Hallon för att förhindra okynnes samtal till 112 påstår ni. Är ett samtal okynnes, Hallon satte mig i en väldigt farlig situation när jag inte kunde ringa vidare i ämnet utan måste låna en grannes mobil. Var vänlig och se till att jag kan ringa igen. Har försökt lösa detta med Berry, det är helt omöjligt.
Jag har spärrat mitt eSIM och beställt ett nytt. Det har inte gått att aktivera det nya. När jag försöker ångra/ta bort mitt nya eSIM står det att något gått fel och att jag ska försöka igen. Hur gör jag för att ta bort mitt befintliga eSIM (utan att få felmeddelande) så att jag kan beställa ett nytt som går att aktivera?
Hej!Jag mailade till er tidigare och frågade om jag kunde få en faktura på engelska och ni sa att det var inte möjligt.Jag behöver ett intyg på att jag har ett abonnemang hos er för att öppna ett bankkonto utomlands.Har ni möjlighet att ordna det? I annat fall får jag byta operatör för mig och mina barn det här måste lösas.
Jag kan inte längre ringa till ett Estlandsbaserat nummer! Jag har INAKTIVERAT kostnadskontrollen ang betaltjänster och samtal från Sverige till utlandet. Det fungerade utmärkt för några veckor sedan. Samtalet kopplar inte fram och avbryts efter 30-45sekunder. ???