Tutorial

Var hittar jag min detaljspecifikation? 📄

Var hittar jag min detaljspecifikation? 📄

I dagens samhÀlle Àr det mycket att tÀnka pÄ, och det hÀnder att man glömmer bort att man ringde till faster i Spanien eller köpte mer liv i Candy Crush. DÄ kan du alltid luta dig tillbaka pÄ detaljspecifikationen! SÄ hÀr hittar du din detaljspecifikation.

Kort- eller fakturakund, sÄ hÀr gör du!

1. Klicka pÄ "Betalningar"

2. Klicka pÄ knappen nedan gÀllande den faktura du vill se 

3. Klicka pĂ„ “Ladda ned specifikation” 

Klart!👍Nu kan du titta igenom din speficikation och ditt anvĂ€ndande in i minsta detalj

Har du nÄgra frÄgor eller funderingar om din detaljspecifikation kan du alltid kontakta kundservice som hjÀlper dig kika nÀrmare pÄ det. 

23 svar

Hej
Jag betalar 150 kr varje mÄnad men den hÀr mÄnaden har ni tagit ca 400 kr kan jag fÄ veta varför.
pÄ kvitto stÄr det att 400 kr dragits ut för tjÀnster, vad Àr det?
Hej
Jag betalar 150 kr varje mÄnad men den hÀr mÄnaden har ni tagit ca 400 kr kan jag fÄ veta varför.
pÄ kvitto stÄr det att 400 kr dragits ut för tjÀnster, vad Àr det?

Hejsan @Ginna! Jag flyttade din trĂ„d till denna om hur du kan hitta din detaljspecifikation dĂ€r du ser vad det du har debiterats för. 🙂

Hej! Jag har abnomang 8gb som Àr 149kr i monad. Men det Àr tre mÄnader som hallon drar frÄn mitt konto 299kr eller mer som stÄr pÄ betalning listan. 

Hej! Jag har abnomang 8gb som Àr 149kr i monad. Men det Àr tre mÄnader som hallon drar frÄn mitt konto 299kr eller mer som stÄr pÄ betalning listan. 

Hejsan @Amanhaidari! Jag flyttade din trĂ„d till denna om hur du kan hitta din detaljspecifikation dĂ€r du ser vad det du har debiterats för. 🙂

Hej , jag heter Samiel Asfaha Zewdie personnummer XXX

jag har 8Gb surf Och det kostar 149kr varje mÄnad men ni mer och mer varje mÄnad varför? Ni tog 187kr före mÄnaden och 248kr den hÀr mÄnaden varför jag vill veta varför tar ni mer och mer varje mÄnad?

Hej , jag heter Samiel Asfaha Zewdie personnummer XXX

jag har 8Gb surf Och det kostar 149kr varje mÄnad men ni mer och mer varje mÄnad varför? Ni tog 187kr före mÄnaden och 248kr den hÀr mÄnaden varför jag vill veta varför tar ni mer och mer varje mÄnad?

Hejsan @Samiel!

Jag flyttade din trÄd till denna dÀr du kan se hur du hittar din detaljspecifikation. PÄ den kan du se vad du blivit debiterad för. :slight_smile:

Jag fick en kvitto frön hallon kapitalbelopp249:- och pÄminnelse 60:- Totalt 309,77.SÄ var för jag betala den 60:-.

NI SUGER FETT!!,

det Àr bara sanningen Idag, nÀr jag har frÄgat om  dom försvunna 32 gigabit redan andra April 2020 utan att ni hade ens svarat?!? Ni börjar med jÀttemassa frÄgor sÄ som det varit enbard Mitt egen sak, att klaga om 72Äriga MÀnnens saknade gigabit!? FrÄn hans Nummer 0727744767! 

frĂ„gan kvarstod
 hur kan vi lösa detta ?

Hej.

Mitt namn Àr Shirin.

Jag har sett att ni har dragit av mitt konto 496 kronor extra för maj utöver de 99 kronorna som mitt abonnemang kostar? Jag vill att ni sÀtter in pengarna tillbaka pÄ mitt konto. Annars kommer jag och anmÀl er.

Hej jag har 4Gb surf och betala 99 men senaste mÄnader ni drar min konto mycket pengar exempelvis juni 549 maj 449 mars 349 februari 199 sÄ varför ni tagit det och vad gjorde att ni tar mina pengar    

Jag behöver snabb svar annars ska avsluta eran tjÀnster vem kan jag kontakta dÄ vem Àr ansvariga Hallon

Varför betalar jag 348 i mÄnaden ?

Hej! Varför har dragit 298:- frÄn mitt konto istÀllet av 99:-

Varför Ni har dragit 298:- istÀllet av 99:- frÄn mitt konto. 

Hej.

Den hÀr mÄnaden drogs det 189kr istÀllet för 99kr sÄ jag skulle gÄ in pÄ mina sidor och ladda ner pdf-filen 

Tack!

Patrik 

NÀr jag gÄr in pÄ betalning och trycker pÄ specifikation, hÀnder ingenting.

Hej. Hur ser man detta som Kontantkortskund? /MVH

AnvÀndarnivÄ 1

Varför betalar jag 348 i mÄnaden ?

Hej @Bilburen !

Jag flyttade ditt Ă€rende till denna trĂ„d om hur du kan hitta din detaljspecifikation, dĂ€r ser vad det du har debiterats för. 🙂

AnvÀndarnivÄ 1

Varför Ni har dragit 298:- istÀllet av 99:- frÄn mitt konto. 

Hej @Samer Mansour !

Jag flyttade ditt Àrende till denna trÄd om hur du kan hitta din detaljspecifikation dÀr du ser vad det du har debiterats för.

Ha en fortsatt fin dag! 

AnvÀndarnivÄ 1

Hej.

Den hÀr mÄnaden drogs det 189kr istÀllet för 99kr sÄ jag skulle gÄ in pÄ mina sidor och ladda ner pdf-filen 

Tack!

Patrik 

Hej @Maltapatrik! 

Jag flyttade ditt Àrende till denna trÄd om hur du kan hitta din detaljspecifikation dÀr du ser vad det du har debiterats för.

Ha en fortsatt fin dag! 

Det gÄr inte att ladda ner pdf-filen pÄ eran sida. Kommer upp en text, nÄgot har gÄtt fel. Har varit lika i flera veckor.

Eftersom alla undrar varför det har dragits extra pengar under vissa mÄnader sÄ kanske ett svar vore pÄ sin plats.

AnvÀndarnivÄ 1

Det gÄr inte att ladda ner pdf-filen pÄ eran sida. Kommer upp en text, nÄgot har gÄtt fel. Har varit lika i flera veckor.

Eftersom alla undrar varför det har dragits extra pengar under vissa mÄnader sÄ kanske ett svar vore pÄ sin plats.

Hej @Maltapatrik! 

Har du testat i olika webblÀsare och provat att rensa cache and cookies? Det brukar hjÀlpa om man inte kan ladda ner PDFen.

Allt gott :grinning:

Hej @Maltapatrik! 

Har du testat i olika webblÀsare och provat att rensa cache and cookies? Det brukar hjÀlpa om man inte kan ladda ner PDFen.

Allt gott :grinning:

RÀtt dÄligt svar och inte relevant. 

Varför kan man inte se detaljerna innan man betalar?

Som idag, normalt sett kostar mitt abonnemang 74kr, i tvÄ mÄnader till, men idag ska det dras 104kr.

Kan vara sÄ att jag gjort ett köp, kan vara nÄgot annat. Oavsett vill jag ju kunna se, sÄ att det stÀmmer INNAN jag betalar, för skulle det vara sÄ att nÄgot Àr fel, sÄ ska man inte betala eftersom ni inte Àr statligt anslutna, för att sedan kunna bestrida det som Àr fel.

Det Àr lite som parkeringsböter, beroende pÄ vilket bolag eller vem som urfÀrdat boten sÄ ska man i vissa fall betala först för att sedan bestrida medans de som inte har nÄgot uppdrag hos t.ex en kommun ska man inte betala utan bestrida direkt.

Betalar du till dem sÄ anses det som att du godkÀnt beloppet.

Varför kan man dÄ inte se detaljerna innan och varför Àr det alltid sÄ? 

För nÀr den Àr betald, sÄ kan jag ju se detaljerna.

Svara