Byta nummer 🔀

• 25 September 2019
  • 0 kommentarer
  • 13934 visningar

AnvÀndarnivÄ 6
Emblem +8
  • hallonmedarbetare
  • 1969 kommentarer

Har du tröttnat pÄ ditt gamla nummer - eller Àr det bara av annan anledning dags för en förÀndring pÄ nummerfronten? SjÀlvklart hjÀlper vi pÄ hallon dig med ett nummerbyte! 

Hur gör jag bytet?

För att genomföra nummerbytet kontaktar du vÄr kundservice, antingen via mejl eller chatt. 

Vad kostar det & hur betalar jag?

Kostnaden för ett nytt nummer Àr 99:-. Debiteringen sker pÄ din kommande mÄnadsbetalning och framgÄr pÄ din detaljspecifikation. 

Hur lÄng tid tar nummerbytet?
NÀr du har kommit i kontakt med oss och godkÀnt kostnaden tar bytet ungefÀr max 24 timmar. Givetvis fÄr du en bekrÀftelse sen nÀr det Àr klart. 

Vad hÀnder med mitt gamla nummer?
Ditt gamla nummer kommer att försvinna för ditt eget bruk, det kommer dock inte vara möjligt för nÄgon annan att ta över förrÀn efter 6 mÄnader.

Har du en iPhone? Se hit! :iphone::grey_question:

Ibland kan det nummer du hade innan nummerbytet gick igenom hÀnga sig kvar lite vid utgÄende samtal och SMS, och dÄ behöver du i instÀllningar Àndra detta manuellt direkt i mobilen. Det gÄr snabbt och enkelt! 

StÀll in ditt nummer för samtal:
Steg 1: GÄ in pÄ InstÀllningar
Steg 2: GÄ in pÄ Telefon
Steg 3: VÀlj Mitt nummer
Steg 4: Skriv in ditt nummer
Steg 5: VÀlj Spara

StÀll in ditt nummer för meddelanden:
Steg 1: GÄ in pÄ InstÀllningar
Steg 2: GÄ in pÄ Meddelanden
Steg 3: VÀlj Skicka och ta emot
Steg 4: VÀlj ditt korrekta nummer

Finns inte ditt nummer under Skicka och ta emot? I sÄdant fall kan du inaktivera och aktivera funktionen helt i telefonen sÄ ska informationen uppdateras.

Detta Àmne Àr stÀngt för kommentarer
Static Template