Nummerflytt till hallon ⬅️

Nummerflytt till hallon ⬅️
Användarnivå 6
Emblem +8
  • Community Manager
  • 1821 kommentarer

Har du det absolut bästa numret i hela världen som du bara inte kan bli av med? Såklart går det att lösa, och det är till och med superenkelt!

 



Det enda du behöver göra är att välja ”Flytta mitt nummer till hallon” när du tecknar ditt abonnemang eller kontantkort, och knappa in det nummer du vill med flytta till oss.

 

Så här ser det ut:

d7616021-ceb7-474b-8339-be5f82883738.png

Jag har redan ett abonnemang, hur gör jag då?
Om du redan har ett befintligt abonnemang och vill flytta in ett nummer till detta behöver du kontakta vår kundservice.


Det tar 1-3 arbetsdagar innan numret flyttas från det att du har fått hem det nya SIM-kortet, och till dess får du såklart även ett nummer utav oss så att du kan använda ditt abonnemang under tiden.

 

:warning: För att din nummerflytt ska godkännas behöver telefonnumret vara skrivet i ditt namn och personnummer hos din gamla operatör samt vara utan bindningstid. Du kan till exempel inte flytta in ett nummer som står skrivet i en familjemedlems namn.

Om du har ett kontantkort är det viktigt att det inte är anonymt utan står registrerat i ditt namn och personnummer.


Gick nummerflytten inte igenom? Du kan se mer information om det under Misslyckad nummerflytt.

 

Avslutar ni mitt gamla abonnemang när jag flyttar mitt nummer till er?

Ja, det gör vi förutsatt att du inte har någon bindningstid kvar på ditt gamla abonnemang och att nummerflytten godkänns. I detta fall kommer abonnemanget avslutas hos din gamla operatör i samband med att flytten av ditt nummer till oss går igenom. 

Vi rekommenderar dock allitd att du kikar med din gamla operatör vad det är som gäller för uppsägning av just ditt abonnemang. 


3 svar

Flytta mitt nummer till hallon

Användarnivå 6
Emblem +8

Flytta mitt nummer till hallon

 

Halloj! :blush:

Behöver du hjälp med en nummerflyt till oss? Du ser hur du går till väga i artikeln ovan. För ytterligare hjälp ber jag dig vända dig till vår kundservice via chatt eller mejl.

Hej Linnea!

 

Jag har ett abonnemang hos 3 som jag vill flytta till Hallon. Vi surfar mest hemma via Wifi och behöver inga höga surfgiggar . so mest basic som har fria ring, sms, MMs och sådant. 

 

Mobilnummer som ska flyttas är 0739-817 937

Abonnemanget hos 3 går ut den 2019-12-09 med en månads uppsägning. 

Snälla hjälp mig eftersom jag är så klar med 3. har 2 abonnemang till som kommer att flyttas till er när det börjar närma sig. 

 

MVH / Ali Vetr

 

Svara