Besvarat

Ångra köp och beställa pånytt

beställde 4 nya hallonabbonemang i mitt namn, men vid överflytt från Telia blev det stopp.. (pga att frugan stod som ägare på de numren) Vill nu ångra köpet och beställa om, i frugans namn! Hur göra?
icon

Bästa svar av Tor 22 november 2018, 08:44

Hej @Hedman. :)

Varmt välkommen till forumet!

Du kan själv säga upp ditt abonnemang på Mina sidor, eller kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du hjälp med det. :)

Ha en fortsatt fin dag!
Visa original

6 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Hedman. :)

Varmt välkommen till forumet!

Du kan själv säga upp ditt abonnemang på Mina sidor, eller kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du hjälp med det. :)

Ha en fortsatt fin dag!
Hej. Jag beställde ett abonnemang till min son,
Men helt plötsligt fick jag ett nytt nr på min telefon. Jag vill ha kvar mitt abonnemang hos Telenor, men vill ha ett annat abonnemang till min son vad gör jag???
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej. Jag beställde ett abonnemang till min son,
Men helt plötsligt fick jag ett nytt nr på min telefon. Jag vill ha kvar mitt abonnemang hos Telenor, men vill ha ett annat abonnemang till min son vad gör jag???

Hej,

Menar du att du vill flytta ditt telefonnummer från Telenor till hallon? I sådana fall behöver du kontakta vår kundservice så får du hjälp med att starta nummerflytten.
Hej.
Nej jag vill inte flytta mitt nummer,
Jag vill bara få ett nytt abonnemang till min son. Sen skulle det kosta 24:- i mån och sedan 99:-
Jag hoppas att det blir så nu då jag beställde abonnemanget i fredags då det va Black fridag.
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej.
Nej jag vill inte flytta mitt nummer,
Jag vill bara få ett nytt abonnemang till min son. Sen skulle det kosta 24:- i mån och sedan 99:-
Jag hoppas att det blir så nu då jag beställde abonnemanget i fredags då det va Black fridag.

Då ser det ut att vara i sin ordning. Du har tecknat ett abonnemang enligt erbjudandet, och ingen nummerflytt finns registrerad.
Okej, tack för snabbt svar!
Toppen! Då väntar vi bara på att sim kortet ska komma.

Svara