Besvarat

Ångra nummerflytt till Hallon

• 3 October 2020
  • 1 svar
  • 630 visningar

Jag har ångrat mitt nummerflytt från Comviq till Hallon. Nu funkar varken Comviq eller Hallon.

För att ångra skulle man avsluta abonnemang. Dock hade jag redan fått nytt sim kort till Hallon. Jahåg vill flytta tillbaka till Comviq. Tar det tid? Vad är det frågan om?

icon

Bästa svar av Martin 5 October 2020, 16:09

Hejsan @avpo72!

Jag skickar detta till kundservice som kan hjälpa dig få tillbaka ditt nummer till Comviq. Orsaken till detta kan vara att nummerflytten inte hann avbrytas hos båda parter för det var för nära inpå flyttdatumet. Om det är inom en arbetsdag innan nummerflytten ska ske måste ett manuellt stopp ske vilket man måste kontakta kundservice om.

Kundservice återkommer till dig per mejl, så håll koll på inkorgen. :slight_smile:

Visa original

1 svar

Hejsan @avpo72!

Jag skickar detta till kundservice som kan hjälpa dig få tillbaka ditt nummer till Comviq. Orsaken till detta kan vara att nummerflytten inte hann avbrytas hos båda parter för det var för nära inpå flyttdatumet. Om det är inom en arbetsdag innan nummerflytten ska ske måste ett manuellt stopp ske vilket man måste kontakta kundservice om.

Kundservice återkommer till dig per mejl, så håll koll på inkorgen. :slight_smile:

Svara

Static Template