Besvarat

Abonnemang till framtida datum

  • 3 oktober 2020
  • 3 kommentarer
  • 266 visningar

Hej! 
Jag är ny kund hos er sedan idag den 3 oktober. Jag har ett abonnemang hos TRE fram till 24 oktober. Jag önskar att mitt abonnemang hos er börjar gälla från den 25 oktober. Tyvärr, kunde jag inte se var man kunde fylla i datum för förflyttning.

Tacksam för svar!

Vänliga hälsningar,

Therese

icon

Bästa svar av Martin 5 oktober 2020, 16:21

Hejsan @Tess56!

Vi har inte beställningsbara abonnemang till framtida datum, utan dom skeppas och hoppar igång så fort som möjligt efter beställningstillfället.

I detta fall rekommenderar jag att avsluta ditt abonnemang inne på Mina sidor (inom 14 dagar får du tillbaka pengarna samt så avslutas abonnemanget omgående) och beställer ett nytt närmare till det aktuella datumet.

Obs! En nummerflytt tar ca. 5-7 dagar så du kan planera in det antingen innan eller efter det aktuella datumet.

Visa original

3 svar

Hejsan @Tess56!

Vi har inte beställningsbara abonnemang till framtida datum, utan dom skeppas och hoppar igång så fort som möjligt efter beställningstillfället.

I detta fall rekommenderar jag att avsluta ditt abonnemang inne på Mina sidor (inom 14 dagar får du tillbaka pengarna samt så avslutas abonnemanget omgående) och beställer ett nytt närmare till det aktuella datumet.

Obs! En nummerflytt tar ca. 5-7 dagar så du kan planera in det antingen innan eller efter det aktuella datumet.

Hejsan @Tess56!

Vi har inte beställningsbara abonnemang till framtida datum, utan dom skeppas och hoppar igång så fort som möjligt efter beställningstillfället.

I detta fall rekommenderar jag att avsluta ditt abonnemang inne på Mina sidor (inom 14 dagar får du tillbaka pengarna samt så avslutas abonnemanget omgående) och beställer ett nytt närmare till det aktuella datumet.

Obs! En nummerflytt tar ca. 5-7 dagar så du kan planera in det antingen innan eller efter det aktuella datumet.

Hej, jag har inte hittat länken där jag kan avsluta mitt abonnemang och beställer ett nytt närmare till det aktuella datumet. Kan ni hjälpa mig att avsluta mitt abonnemang nu och jag kan återbeställa det 7 dagar innan mitt andra abonnemang tar slut? har ej hittat svar på min fråga i mina s k Mina sidor där jag kan ändra på detta.

 

Vänliga hälsningar,

 

Therese Real

Hej, jag har inte hittat länken där jag kan avsluta mitt abonnemang och beställer ett nytt närmare till det aktuella datumet. Kan ni hjälpa mig att avsluta mitt abonnemang nu och jag kan återbeställa det 7 dagar innan mitt andra abonnemang tar slut? har ej hittat svar på min fråga i mina s k Mina sidor där jag kan ändra på detta.

Det finns en guide här på forumet som visar hur man gör det via Mina sidor. Kundservice kan också hjälpa dig avsluta abonnemanget, om du vill kontakta dom kan du klicka här

Svara


Static Template