Besvarat

Abonnemangsflytt

  • 6 november 2019
  • 1 svar
  • 145 visningar

  • Nykomling
  • 0 kommentarer

Ska flytta sambons mobilabonnemang från Telia till Hallon

hon hade hallon tidigare, nu går det inte att byta tillbaka

icon

Bästa svar av Linnea 8 november 2019, 17:09

Hejsan @C.A!

Det låter som att din sambos gamla mejladress fortfarande står registrerad hos oss, och att det är därför det inte går. Om din sambo har möjlighet får hen gärna kontakta vår kundservice så kikar vi på det - alternativt testa med en annan mejladress. :blush:

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8

Hejsan @C.A!

Det låter som att din sambos gamla mejladress fortfarande står registrerad hos oss, och att det är därför det inte går. Om din sambo har möjlighet får hen gärna kontakta vår kundservice så kikar vi på det - alternativt testa med en annan mejladress. :blush:

Svara


Static Template