Besvarat

Aktivera nya kortet


Hej, vill aktivera nya kortet, men det finns inget "sim stauts" knapp att välja på, på sidan som hänvisas till, väntar alltså på att flytta nr fr Telia till Hallon, se bild

icon

Bästa svar av Nisse30 9 oktober 2018, 11:37

Lösningen på mitt problem, om fler får samma problem:

Chattade med kundservice som 2v efter "anmälan om abb byte", skrev att mitt abb ärende "fastnat i systemet". Nu är mitt kort aktiverat.
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @Nisse30.

Varmt välkommen till forumet! :)

Märkligt,
Vänligen kontakta vår kundservice på kundservice@hallon.se så hjälper dem dig givetvis vidare med detta ärende.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Lösningen på mitt problem, om fler får samma problem:
Chattade med kundservice som 2v efter "anmälan om abb byte", skrev att mitt abb ärende "fastnat i systemet". Nu är mitt kort aktiverat.
Användarnivå 4
Emblem +2
Lösningen på mitt problem, om fler får samma problem:
Chattade med kundservice som 2v efter "anmälan om abb byte", skrev att mitt abb ärende "fastnat i systemet". Nu är mitt kort aktiverat.


Vad bra, skönt att det löste sig! :)

Ha en fortsatt fin dag!

Svara


Static Template