Ang nummerflytt


  • Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej!
Jag heter Abed och jag och min fru Zahra har registrerat våra nummer hos gamla operatören Comviq för att kunna göra nummerflytt. Jag har försökt göra nummerflytt och det håller på just nu. När vi tecknade abonnemanget hos er så har vi angett min mail adress för båda oss två så nu kan hon inte logga in i mina sidor för att göra ett nummerflytt på hennes nummer.
Kan ni göra ett nummerflytt till henne så att hon får sitt gamla nummer från Comviq och hennes internet är jätte seg, och är jätte dåligt.
Med vänlig hälsning,
Abed

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Abed!

Välkommen till vårt forum, superkul att du har hittat hit!

Om du kontaktar vår kundservice per mejl eller chatt kan de hjälpa dig med en nummerflytt. 😊

Allt gott!
Har ett utgående abonnemang hos 3 (2018-10-03). Begärde nummerflytt via Hallon, men det gick inte på någon veckas kvarvarande bindningstid. Ringde 3 och frigjorde numret, försökte portera numret igen på mina sidor på hallon. det går fortfarande inte. Vad händer? Enligt 3 är numret frigivet.

Med vänlig hälsning;
Ola
Användarnivå 4
Emblem +2
Hejsan @igorius!

Jag har flyttat din fråga till denna tråd, av den orsaken att frågan har besvarats här! :)
Se svar ovan.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂

Svara


Static Template