Besvarat

autogiro

• Nykomling
  • 0 kommentarer
autogiro på mina betalningar , hur registrerar jag det?
icon

Bästa svar av Linnea 8 januari 2019, 07:54

Hejsan @Sahandhasan!

Du ser svar på hur du betalar med autogiro i denna artikel.

Ha en fin dag!
Visa original

9 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Halloj @ran.

Varmt välkommen till forumet! :)

Idag har du inte möjlighet att byta från kortbetalning till fakturabetalning med autogiro, utan då behöver du avsluta det abonnemang du har idag för att därefter teckna ett nytt via vår kundservice.

Ha en fin dag! 🙂
Jag tecknande precis nu vid 16-slaget ett abonnemang hos er och tog för givet att autogiro i 2018 var något man kunde räkna med automatiskt. Måste jag också avsluta mitt abonnemang som inte ens har börjat för att sedan beställa nytt med autogiro? Eller är autogiro något jag ändå kan ordna när jag registrerar min första betalning? Berätta gärna hur jag praktiskt går till väga för att ordna autogiro, så detta kan lösas så smidigt som möjligt.

Tack för svar 🙂

Vh
Maria
Användarnivå 4
Emblem +2
Jag tecknande precis nu vid 16-slaget ett abonnemang hos er och tog för givet att autogiro i 2018 var något man kunde räkna med automatiskt. Måste jag också avsluta mitt abonnemang som inte ens har börjat för att sedan beställa nytt med autogiro? Eller är autogiro något jag ändå kan ordna när jag registrerar min första betalning? Berätta gärna hur jag praktiskt går till väga för att ordna autogiro, så detta kan lösas så smidigt som möjligt.

Tack för svar :)

Vh
Maria

Hos oss betalar du med bankkort (VISA, VISA Electron eller Mastercard) genom att vi den 1:a varje månad gör en dragning från det konto som ditt betalkort är kopplat till. Det sker alltså per automatik.
Jag vet inte hur jag ska betala fakturan vi får hem massor med påminälser vet inte vad jag ska göra
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Sahandhasan!

Du ser svar på hur du betalar med autogiro i denna artikel.

Ha en fin dag!
Hur får jag autobetalning istället för faktura? Försökte fixa det men det gick inte.
Mvh Anna
Användarnivå 4
Emblem +5
Hur får jag autobetalning istället för faktura? Försökte fixa det men det gick inte.
Mvh Anna

Hej @Anjota!

Varmt välkommen till forumet!

Jag flyttade din fråga till den här tråden, så du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Hej
ska medge autogiro och behöver uppge mitt kundnummer men hittar det inte på mina sidor?
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej
ska medge autogiro och behöver uppge mitt kundnummer men hittar det inte på mina sidor?

Hej @Möller1!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se ditt svar här ovanför.

Allt gott!

Svara

Static Template