Besvarat

avbryta med hallon

jag har två trasiga nummer och jag vill ha två nya sim kort. vad ska man göra hur kan jag får hjälp?
icon

Bästa svar av Oskar 13 december 2018, 10:04

Hej @abdulatef hassen!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är så klart mindre kul att höra att du vill avsluta dina abonnemang hos oss.

Du kan avsluta abonnemangen på egen hand via Mina sidor. Du kan följa den här guiden hur du går tillväga.

Om det inte fungerar eller om du behöver mer hjälp, så ber jag dig kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper dem dig självklart vidare.

Allt gott!
Visa original

4 svar

jag vill inte nyt bestälning
sim kort snäla avbryt ditt skicka inte den har nyt sim kortet.

andar hjälp
jag vi gärna skicka till mig en nytt två sim kort....på din här nummer jah betala värj månader och mina sim kort trasiga.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @abdulatef hassen!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit.

Det är så klart mindre kul att höra att du vill avsluta dina abonnemang hos oss.

Du kan avsluta abonnemangen på egen hand via Mina sidor. Du kan följa den här guiden hur du går tillväga.

Om det inte fungerar eller om du behöver mer hjälp, så ber jag dig kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så hjälper dem dig självklart vidare.

Allt gott!
Hjälp mig att avsluta ovanstående nummer
07XXXXXXX
07XXXXXXX
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @abdulatef hassen!

Om du inte vill avsluta abonnemanget via Mina sidor som jag guidade dig till ovan, så behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt så kommer de att hjälpa dig.

Ha en fin dag!

Svara

Static Template