Besvarat

Avslutande av befintligt abonnemang.

Hej

Jag har redan ett nummer hos er men vill skapa 1-2 till inom familjen. Är det möjligt? Hjälper Ni till med att avsluta abonnemang hos min nuvarande operatör?
icon

Bästa svar av Linnea 10 September 2018, 16:09

Visa original

6 svar

Hej

Jag har nyss startat ett abonnemang hos er, för min dotter men ser nu att ni har barnabonnemang. Kan jag ändra hennes till denna form?
Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Golrandir!

Superkul att du har hittat till forumet, och jätteroligt att du vill flytta över familjen till oss!

Om du loggar in på Mina sidor kan du beställa fler abonnemang, och dina gamla avtal ska avslutas hos din gamla operatör om det är så att du flyttar över numren till oss.

Annars behöver du kontakta din gamla operatör för en uppsägning.

Välkommen till forumet, ha det bäst! 🌸
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej

Jag har nyss startat ett abonnemang hos er, för min dotter men ser nu att ni har barnabonnemang. Kan jag ändra hennes till denna form?

Om du vill byta abonnemangsform till ungdom/student kan du kontakta vår kundservice per chatt eller mejl så ordnar de detta.
Ok, tack. Är det också så att mitt nuvarande abonnemang hos Telenor avslutas i samband med att jag byter till Hallon? (Så att jag inte kommer att fakturor från två olika håll?)
Användarnivå 6
Emblem +8
Ok, tack. Är det också så att mitt nuvarande abonnemang hos Telenor avslutas i samband med att jag byter till Hallon? (Så att jag inte kommer att fakturor från två olika håll?)

Om du flyttar med ditt nummer kommer abonnemanget hos dem att avslutas, annars måste du kontakta dem och göra det manuellt. 😊
Hej igen

Bra, tack. Då verkar det som att jag är redo att flytta över mitt nuvarande abonnemang till Hallon. Jag läser detta via hemsidan.

Pehter

Svara

Static Template