Besvarat

avslutat och flytt av abonnemang


Vi har avslutat abonnemang hos er 07XXXXXXXX och 07XXXXXXXX och abonnemangen avslutas hos er idag 30 november. Den nya operatören, Fello, uppger att 07XXXXXXXX går att flytta över men att 07XXXXXXXX inte går att flytta. Varför?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Oskar 4 december 2018, 16:00

Hej @Bibi40!



Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.



Du ska ha fått ett mejl och SMS med information kring varför nummerflytten har nekats.

För att få hjälp med att lösa det här, så är det smidigast att du kontaktar vår kundservice via chatt eller mejl.



Allt gott!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Bibi40!

Varmt välkommen till forumet! Det är superkul att du har hittat hit.

Du ska ha fått ett mejl och SMS med information kring varför nummerflytten har nekats.
För att få hjälp med att lösa det här, så är det smidigast att du kontaktar vår kundservice via chatt eller mejl.

Allt gott!
Nej, jag har inte fått sms eller svar från er varför nummerflytten inte fungerat. Däremot sms från Fello som säger att Hallon nekat till flytt p g a att numret inte stämmer ihop med personnumret. Därför har jag bett Er hjälpa till att lösa detta. Eftersom Hallon inte kan nås via telefon så är detta enda sättet.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen @Bibi40!

Vi ska självklart hjälpa dig med detta så att du kan flytta numret, men för att vi ska kunna göra det behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt.

Svara


Static Template