Besvarat

Behålla mobilnummer hos Hallon

Har försökt teckna nytt serniorabb hos er med flytt av vårt gamla nummer. Varför går det inte att genomföra?

icon

Bästa svar av Oskar 4 January 2019, 07:53

Visa original

5 svar

Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @Recep!

Varmt välkommen till forumet. Det är verkligen superkul att du har hittat hit!

Om det är så att du redan är kund hos oss på hallon och enbart vill byta till ett seniorabonnemang, behöver du kontakta vår kundservice så hjälper dem dig med att genomföra bytet.

Allt gott!
Frågan ställde jag en dryg vecka sen, inför det nya året. För att undvika att ni drog månadsavgiften eftersom jag inte fick ngt svar sa jag upp mitt abonnemang. Dock har min hustru ett ett och hon är också pensionär. Problemet är att ni inte har någon kundtjänst som man kan nå, vi har i alla fall inte luyckats hitta någon.

Kanske du kan tipsa oss om var och hur man kommer i kontakt med dem.

Inte särskilt gott humör

Peter Werner
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret. Julledighet och högt tryck har gjort att det dessvärre blivit försenade svar.

Du kan nå vår kundservice via chatt och mejl. Du kan mejla dem på kundservice@hallon.se eller på chatten som du hittar här.

Hoppas det löser sig för dig.

Allt gott!
Kan du informera kundservice om att ni lovat att vi kan behålla våra nummer, så slipper jag chatt/meil/argumentera med dom om villkoren. Det ena numret som det gäller är XXXXX. Det andra sa jag upp, men kanske man kan återställa det.

mvh / Peter W.

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej igen!

Jag har informerat om hur våra procedurer ser ut och kundservice kommer självfallet arbeta på samma sätt.

Du behöver fortfarande kontakta dem för att få hjälp med det här ärendet då vi på forumet inte har tillgång till vare sig kunduppgifter eller hanterar kundärenden direkt.

Allt gott!

Svara

Static Template