Besvarat

Bemötande av kundtjänst


sämsta upplevande haft här med dem fast kundtjänsten,dem lura folken för att skaffa kunder.
tecknade tre abonnemang en flyttade efter några dagar,andra efter en månad,tredje fick tillfälliga kort istället för mitt nummer.
Dem kan bara skylla på kunderna och har dem väldigt otrevlig bemötande
icon

Bästa svar av Linnea 25 september 2018, 13:45

Skönt att höra att det löste sig också. 🙂 Ha det fantastiskt!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!

Det är verkligen jättetråkigt att höra att du inte är nöjd med bemötandet du har fått från vår kundservice, och jag ber innerligt om ursäkt om det är så att du inte fått den hjälp du förväntat dig.

Jag har bett en ansvarig kontakta dig på nytt så att du kan få hjälp med ditt ärende.

Återigen beklagar jag verkligen för detta. Ha en superbra dag!
Hej Linnea!
Tack för att ni förstå stationen ,försöker att lösa den.Det är jätte viktig att det ska vara rätt person på rätt plats.👏
Användarnivå 6
Emblem +8
Skönt att höra att det löste sig också. 🙂 Ha det fantastiskt!

Svara


Static Template