Besvarat

Beställde fel tror jag!?


Hej! Jag skulle beställa en flytt av mitt nummer från min nuvarande mobilleverantör Telenor till Hallon. Men när jag skulle beställa och köpa så råkade jag trycka "Enter" när det stod att jag valde att skaffa ett nytt nummer! Så jag gjorde om proceduren och TROR att det jag faktiskt beställt är 4 GB surf varianten samt att få flyttat mitt nuvarande nummer. Hur kan jag kolla och ev ändra så det blir rätt?

Mvh, Jens
icon

Bästa svar av Linnea 28 August 2018, 14:09

Hejsan @Friish!



Välkommen till vårt forum och välkommen till hallonfamiljen! 😍



Gällande din beställning kan du kika på Mina sidor, där ska stå om det finns en aktiv nummerflytt och det ska även framgå vilket abonnemang du har valt.



Du loggar in med din e-post och det lösenord du använde för att skapa ditt konto här på forumet.



Ha en toppenfin dag! 😊
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Friish!

Välkommen till vårt forum och välkommen till hallonfamiljen! 😍

Gällande din beställning kan du kika på Mina sidor, där ska stå om det finns en aktiv nummerflytt och det ska även framgå vilket abonnemang du har valt.

Du loggar in med din e-post och det lösenord du använde för att skapa ditt konto här på forumet.

Ha en toppenfin dag! 😊
Tack Linnea, tror jag fått klarhet i saken..!
Mvh, jens
Användarnivå 6
Emblem +8
Tack Linnea, tror jag fått klarhet i saken..!
Mvh, jens


Härligt! Vad bra att det löste sig! 😊

Svara


Static Template