Besvarat

Betalning

  • 15 augusti 2018
  • 1 svar
  • 174 visningar

Skaffade just hallon. När jag höll på så nekades det, så då gjorde jag om beställning och det nekades igen,men fick bekräftelsepå maiöen att det var beställt. Det ser dock ut som det ska dras dubbel betalning från mig nu. Kan ni ändra det?
icon

Bästa svar av Linnea 16 augusti 2018, 14:19

Hejsan @Lindaren!

Kul att du har hittat hit, du är varmt välkommen!



När det gäller denna typ av ärende rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice på chatt eller mejl, så kan de hjälpa dig att ordna så du enbart har ett abonnemang.



Ha en kanonbra dag, så ses vi i forumet!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Lindaren!
Kul att du har hittat hit, du är varmt välkommen!

När det gäller denna typ av ärende rekommenderar jag att du kontaktar vår kundservice på chatt eller mejl, så kan de hjälpa dig att ordna så du enbart har ett abonnemang.

Ha en kanonbra dag, så ses vi i forumet!

Svara