Besvarat

Byta från abonnemang till kontantkort och behålla mitt telefonnummer

Hej!

Jag önskar att byta från mitt abonnemang till ett kontantkort. Jag kommer använda min jobbtelefon från och med nu men vill ändå spara mitt telefonnummer. Det känns onödigt att betala 149kr för något som jag inte kommer använda. Går det att ladda ett kontantkort med 99kr och flytta numret dit?

MVH
Amanda
icon

Bästa svar av Linnea 16 oktober 2018, 15:08

Hejsan @Amandasigrid!

Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit! :)

Det går faktiskt att omvandla ditt abonnemang till ett kontantkort direkt via Mina sidor hos oss. Du kan följa instruktionerna här: Byta abonnemang

Ha en superfin dag!
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Amandasigrid!

Välkommen till forumet, kul att du har hittat hit! :)

Det går faktiskt att omvandla ditt abonnemang till ett kontantkort direkt via Mina sidor hos oss. Du kan följa instruktionerna här: Byta abonnemang

Ha en superfin dag!
Varför går det inte att byta till kontantkort ibland? Jag får ett meddelande att vänta till imorgon? Vad kan det bero på? Mvh Ela
Användarnivå 4
Emblem +2
Varför går det inte att byta till kontantkort ibland? Jag får ett meddelande att vänta till imorgon? Vad kan det bero på? Mvh Ela
Hej,

Om du nyligen har gjort ett byte, så behöver du vänta ett dygn innan det är möjligt att byta igen. Om felmeddelandet kvarstår efter 24h så kan du kontakta vår kundservice per mejl eller chatt så får du hjälp med bytet.

Trevlig helg! 🙂
Hej, ville bara kommentera här så att alla andra användare kan läsa det, jag har inte lyckats byta till kontantkort, har försökt flera gånger och istället blev jag debiterat 99sek vid varje försök, dvs. ni har tagit 600sek från mitt konto redan. Står i kö till att kunna lösa det med Hallon på chatt. Samtidigt är blivit trött på detta och kommer avsluta samarbetet. Tack för svaret här i forumet. Hälsningar, Ela
Användarnivå 4
Emblem +2
Hej, ville bara kommentera här så att alla andra användare kan läsa det, jag har inte lyckats byta till kontantkort, har försökt flera gånger och istället blev jag debiterat 99sek vid varje försök, dvs. ni har tagit 600sek från mitt konto redan. Står i kö till att kunna lösa det med Hallon på chatt. Samtidigt är blivit trött på detta och kommer avsluta samarbetet. Tack för svaret här i forumet. Hälsningar, Ela
Jag kan se att du har varit i kontakt med min kollega på chatten och fått hjälp där.

Tveka inte att höra av dig om du har fler frågor eller funderingar.

Ha en fin dag!

Svara