Besvarat

Byta nummer

Behöver byta nummer.
icon

Bästa svar av Oskar 31 januari 2019, 10:16

Hej @Mjrouz!

Varmt välkommen till forumet!

Det går absolut att byta nummer.
Det du behöver göra är att kontakta vår kundservice för att få hjälp med detta.

Du kommer inte kunna välja nummer själv (om du inte vill flytta ett nummer från en annan operatör) utan det blir ett tilldelat till dig.

Ett nummerbyte kostar 99 kronor att genomföra.

Allt gott!
Visa original

17 svar

Användarnivå 4
Emblem +4
Hej @Mjrouz!

Det går absolut att byta nummer.
Det du behöver göra är att kontakta vår kundservice för att få hjälp med detta.

Du kommer inte kunna välja nummer själv (om du inte vill flytta ett nummer från en annan operatör) utan det blir ett tilldelat till dig.

Ett nummerbyte kostar 99 kronor att genomföra.

Allt gott!
Hej!
är det möjligt att byta nummer. inte till något tidigare utan bara till något annat än det som kom med simkortet?
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej!
är det möjligt att byta nummer. inte till något tidigare utan bara till något annat än det som kom med simkortet?

Hej @philipringh!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan hitta hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
https://Bara så ni vet så har jag redan ställt frågan till er för ett par dar sedan men saknar svar, ska de va så svårt att få ett svar från er, ska de va så ?
Så här svara ni då:
https://Kan man få ett svar ?

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort
Jag vill ändra mitt mobilnummer.
Användarnivå 4
Emblem +4
Jag vill ändra mitt mobilnummer.

Hej @Rama!

Du kan se hur du går tillväga här ovanför :)

Allt gott!
Användarnivå 4
Emblem +4
https://Bara så ni vet så har jag redan ställt frågan till er för ett par dar sedan men saknar svar, ska de va så svårt att få ett svar från er, ska de va så ?
Så här svara ni då:https://Kan man få ett svar ?

Ämnet har flyttats till abonnemang & kontantkort

Hej @Zelda53!

Jag ber innerligt om ursäkt för det sena svaret, men jag flyttade din fråga till den här tråden då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Allt gott!
Kan jag byta nummer på ett befintligt abonnemang?
Användarnivå 6
Emblem +8
Kan jag byta nummer på ett befintligt abonnemang?

@Nadal - du hittar svar på dina fråga i denna tråd 🙂
Hej!
Beställde ett nytt sim-kort från er men fick ingen möjlighet att välja nummer så undrar om det går att byta nummer till något man själv väljer?
Jag köpte precis abonemang av er och klickade i att jag ville ha kvar mitt nummer. Förut har mitt nummer stått på min pappa och det skulle ta lång tid och kosta pengar att flytta numret till mig så då vill jag istället ha ett nytt. Hur ändrar jag när jag redan beställt?
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej!
Beställde ett nytt sim-kort från er men fick ingen möjlighet att välja nummer så undrar om det går att byta nummer till något man själv väljer?

Hej @Sandrah!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon! Jag hoppas du kommer bli nöjd med oss.

När man gör sin beställning och klickar på att man vill ha ett nytt nummer, så får man alltid en lista utav 10 slumpade nummer att välja mellan.

Om det är så att man vid ett senare tillfälle vill byta nummer, kan du kika här ovanför för hur man går tillväga.

Allt gott 🙂
Användarnivå 4
Emblem +4
Jag köpte precis abonemang av er och klickade i att jag ville ha kvar mitt nummer. Förut har mitt nummer stått på min pappa och det skulle ta lång tid och kosta pengar att flytta numret till mig så då vill jag istället ha ett nytt. Hur ändrar jag när jag redan beställt?

Hej @Ebbaknubbe!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Det går också om du vill att teckna ett helt nytt abonnemang via vår hemsida. Du väljer då att du vill få ett helt nytt nummer och du får då en lista med 10 slumpartade nummer att välja mellan.

Detta innebär dock att du behöver avsluta ditt tidigare abonnemang hos oss och genomföra en ny beställning.

Allt gott!
Hej. Jag skulle vilja byta nr och ha ett hemligt nytt nr istället är det möjligt?
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej. Jag skulle vilja byta nr och ha ett hemligt nytt nr istället är det möjligt?

Hej @Cantonsson!

Jag flyttade din fråga hit då du kan se hur du går tillväga här ovanför.

Jag vill också lägga till att vi på hallon aldrig delar med oss utav nummerinformation till nummerupplysningsföretag.

Jag hoppas du får en fin dag!
Hej!
Jag har nyligen beställt ett nytt sim.kort och vill ha ett nytt nummer.
Skulle ni kunna hjälpa mig med det?
Användarnivå 4
Emblem +4
Hej!
Jag har nyligen beställt ett nytt sim.kort och vill ha ett nytt nummer.
Skulle ni kunna hjälpa mig med det?

Hej @Rana!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon!

Jag flyttade din fråga hit, då du kan se ditt svar här ovanför.

Ha en fin dag!

Svara