Besvarat

Byta till Hallon

Jag har bytt mitt från annan operatör till er, mitt nummer stod på min sambo. Fick mejl att nummerflytten misslyckades.
Hur går man vidare för att få det att fungera? Vad kan ni göra? Vad ska vi göra?
Mvh
icon

Bästa svar av tingtong 29 oktober 2018, 22:17

Jag har bytt mitt från annan operatör till er, mitt nummer stod på min sambo. Fick mejl att nummerflytten misslyckades.

Hur går man vidare för att få det att fungera? Vad kan ni göra? Vad ska vi göra?

Mvh

Kontakta din operatör för överlåtelse av numret från sambon till dig eller så får din sambo stå för abonnemanget hos Hallon.
Visa original

8 svar

Användarnivå 3
Emblem +3
Mvh

Kontakta din operatör för överlåtelse av numret från sambon till dig eller så får din sambo stå för abonnemanget hos Hallon.
Hej, försöker portera nummer från ett 3 kontantkort. misslyckades första gången pga oregistrerat simkort. ringde och det är nu gjort. Försöker trycka på länken där man kan försöka portera igen men får bara medelande att "oj nu har du hamnat fel" 🙂. Kan ni fixa?

mvh Simone
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej, försöker portera nummer från ett 3 kontantkort. misslyckades första gången pga oregistrerat simkort. ringde och det är nu gjort. Försöker trycka på länken där man kan försöka portera igen men får bara medelande att "oj nu har du hamnat fel" 🙂. Kan ni fixa?

mvh Simone

Hej! :)

Det ser ut att ha gått igenom nu. Fungerar det för dig?
nope, nr som jag vill få posterat är 073XXXXXXX

[Redigerat] - Kommentarens text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Porterat 🙂
Fick även sms om att mitt nr tillhör oregistrerat kontantkort för 30 min sen.
Försökt att portera ett nummer som är registrerat på ett kontantkort från 3. testat 7 ggr nu och får fortfarande svar att det inte går då kortet inte är registrerat. ring till 3 4 ggr nu och alla säger att det är registrerat och klart. ingen kan svara på varför hallon inte kan ta över numret. snälla behöver verkligen fixa detta nu. har 2 telefoner med mig hela tiden 🙂
Användarnivå 6
Emblem +8
Fick även sms om att mitt nr tillhör oregistrerat kontantkort för 30 min sen.

Hej igen!

Jag förstår. Vad märkligt!

Kan du se på Mitt3 hos Tre att kortet är registrerat i ditt namn?

Svara