Besvarat

Daterad nummerflytt

• 16 juli 2019
  • 1 svar
  • 564 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer
Hej,
Sa nyligen upp mitt abonnemang och är intresserad av att flytta till er. Har dock 30 dagars uppsägningstid, kan jag be er flytta numret och aktivera mitt abonnemang på ett specifikt datum?

Jag har varit kund hos er tidigare (runt 1 år sedan). Såg att ni hade de tre första månaderna med halverad månadsavgift, gäller det även mig?
icon

Bästa svar av Martin 17 juli 2019, 07:47

Hejsan @Mbob!

I dagsläget erbjuder vi inte nummerflytt mot önskat datum, det är en funktion vi är intresserad utav men vi får be att återkomma med nyheter kring det i framtiden.

Fram tills dess så kan du alltid avvakta med att beställa nummerflytten tills det är 7-5 arbetsdagar kvar av din uppsägningstid, då en nummerflytt inte brukar ta längre än så. :-)

Gällande erbjudandena på vår hemsida gäller det för alla nya abonnemang, dock inte redan befintliga. Så om du ska teckna ett nytt abonnemang så kan du ta del utav erbjudandet.
Visa original

1 svar

Hejsan @Mbob!

I dagsläget erbjuder vi inte nummerflytt mot önskat datum, det är en funktion vi är intresserad utav men vi får be att återkomma med nyheter kring det i framtiden.

Fram tills dess så kan du alltid avvakta med att beställa nummerflytten tills det är 7-5 arbetsdagar kvar av din uppsägningstid, då en nummerflytt inte brukar ta längre än så. :-)

Gällande erbjudandena på vår hemsida gäller det för alla nya abonnemang, dock inte redan befintliga. Så om du ska teckna ett nytt abonnemang så kan du ta del utav erbjudandet.

Svara

Static Template