Besvarat

Dölj nummer

Hej jag undrar hur kan jag få hemligt telefonnummer som inte visar på nummerpresentatör och inte heller på Eniro?
icon

Bästa svar av Mrmorsi 18 april 2019, 19:47

Hej jag undrar hur kan jag få hemligt telefonnummer som inte visar på nummerpresentatör och inte heller på Eniro?

@Reyes När du har ditt nummer hos hallon så delar inte din information till nummerupplysningen utan ditt nummer ligger som hemligt per automatik. Om ditt nummer ändå syns behöver du kontakta den sajt som har lagt upp numret så de kan ta bort numret manuellt.

Så döljer du ditt nummer

1. Öppna upp knappsatsen i telefonen på samma sätt som när du ska knappa in ett telefonnummer.
  2. Tryck #31# och därefter det nummer du vill ringa. Ex: #31#0708123456.
  3. Ring och prata på.
  4. Nästa gång du ringer ett samtal visas ditt nummer som vanligt igen.
Visa original

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +5

@Reyes När du har ditt nummer hos hallon så delar inte din information till nummerupplysningen utan ditt nummer ligger som hemligt per automatik. Om ditt nummer ändå syns behöver du kontakta den sajt som har lagt upp numret så de kan ta bort numret manuellt.

Så döljer du ditt nummer
  1. Öppna upp knappsatsen i telefonen på samma sätt som när du ska knappa in ett telefonnummer.
  2. Tryck #31# och därefter det nummer du vill ringa. Ex: #31#0708123456.
  3. Ring och prata på.
  4. Nästa gång du ringer ett samtal visas ditt nummer som vanligt igen.
Tack så mycket Mrmorsi !🙏🙏

Svara