Besvarat

Får ej fråga om att prova nummerflytt igen

  • 1 September 2018
  • 1 svar
  • 341 visningar

Hej, fick avslag på att flytta mitt nummer för att jag hade bindningstid kvar hos min förra operatör. Nu när abonnemanget hos dom har gått ut så finns det ingen "knapp" för att prova flytten igen. Hur löser man det?
icon

Bästa svar av Linnea 4 September 2018, 09:42

Hejsan @Mateman & välkommen till forumet. Vad kul att du har hittat hit!



I sådana fall så behöver du kontakta vår kundservice, så hjälper de dig med att beställa en ny nummerflytt. 😊



Ha en bra dag!
Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Mateman & välkommen till forumet. Vad kul att du har hittat hit!

I sådana fall så behöver du kontakta vår kundservice, så hjälper de dig med att beställa en ny nummerflytt. 😊

Ha en bra dag!

Svara


Static Template