Besvarat

Får inte igång mitt abonnemang

  • 3 november 2020
  • 1 svar
  • 111 visningar

jag har ett nytt abonnemang hos er och jag får inte igång det,har flyttat med mitt gamla nummer från telia.Vad ska jag göra för att få igång det ?????

icon

Bästa svar av Martin 9 november 2020, 10:19

Hejsan @sture johansson!

Har du startat om din mobil efter nummerflytten? Om du hade SIM-kortet i din mobil när nummerflytten skedde kan man behöva starta om sin mobil för att få det fungera.

Om du redan gjort det, eller det inte fungerade; vad har du för mobil?

Visa original

1 svar

Hejsan @sture johansson!

Har du startat om din mobil efter nummerflytten? Om du hade SIM-kortet i din mobil när nummerflytten skedde kan man behöva starta om sin mobil för att få det fungera.

Om du redan gjort det, eller det inte fungerade; vad har du för mobil?

Svara


Static Template