Besvarat

Fel mobilnr

Hej
Har fyllt mobilnr som jag vill flyta hos er men på mina sidor står ett annat numer.
Numret som jag vill flyta är 07******** men fick ett anat nummer. Vad kan jag göra åt de?

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummerflytt
icon

Bästa svar av Linnea 18 september 2018, 14:00

Hejsan @Erna2000!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

En nummerflytt tar normalt 3-5 dagar, så tills dess har du ett tillfälligt nummer du får ifrån oss. Det är detta nummer du ser på Mina sidor.

Ha det bäst!
Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Erna2000!

Välkommen till forumet. Kul att du har hittat hit!

En nummerflytt tar normalt 3-5 dagar, så tills dess har du ett tillfälligt nummer du får ifrån oss. Det är detta nummer du ser på Mina sidor.

Ha det bäst!

Hej jag har samma prpblem mend fel nummer tag emot och sms, jag har följd alla tips hör och registrerat mitt numerr inder tel. Men finns inte mitt ne att välja u der tag emot pch skicka

vaf ska jag göra

Hej jag har samma prpblem mend fel nummer tag emot och sms, jag har följd alla tips hör och registrerat mitt numerr inder tel. Men finns inte mitt ne att välja u der tag emot pch skicka

vaf ska jag göra

Hejsan!

Vad har du för mobil? Har du testat att starta om mobilen efter nummerflytten? Kan hjälpa om numret inte dyker upp som val inne i inställningarna för mobilen.

Ja jamen jag har start Om, men Det står inte mitt nummer i lista, det står en konstigt nummer att välja på, jag kan inte ens radera den från listan, kan nå

Ja jamen jag har start Om, men Det står inte mitt nummer i lista, det står en konstigt nummer att välja på, jag kan inte ens radera den från listan, kan nå

Ok, har du testat att nollställa nätverksinställningarna? Om inte och du inte vet vart man gör det i mobilen kan du återkomma med vilken mobil du har så kan jag guide dig till hur du gör det. :slight_smile:

Svara

Static Template