Besvarat

Fel nummer

Varför står det ett annat nummer än det jag skrev in som nummer jag vill flytta till Hallon? Försökte med två nummer och båda ändrade sig . . .

Om man skriver det nummer man vill flytta så är det ju det numret man vill flytta. . . inte ett annat random nummer som man inte vet var det kom ifrån. . .

[Redigerat] - Ämnet har flyttats till nummerflytt
icon

Bästa svar av 308 13 december 2018, 13:47

Om du har begärt nummerflytt så får du ditt vanliga nummer när porteringen är klar. Det nummer du fått nu är bara ett tillfälligt nummer tills flytten är klar,
Visa original

4 svar

Om det är så att @hallon inte kan göra en nummerflytt bör det skrivas så man vet det med en gång.
Alternativt: om ni har programmerat er sida fel så bör ni ändra den så den gör det som det står att den ska göra.
Användarnivå 5
Emblem +6
Om du har begärt nummerflytt så får du ditt vanliga nummer när porteringen är klar. Det nummer du fått nu är bara ett tillfälligt nummer tills flytten är klar,
Dey går inte att flytta nummer. . .så jag skulle gärna vilja veta om någon har lyckats någonsin att flytta ett nummer till Hallon. . .
Sedan finns det inte 308 svar. Den som programmerar sidan tänjer lite på sanningen rent generellt. . .

Svara

Static Template