Besvarat

Fel nummer flyttas

  • 19 juli 2019
  • 1 svar
  • 210 visningar

Hej! Jag bad om att flytta in mitt tel nr X från Comviq till ett abonnemang jag har här med tel nr Y. (Ärende 1517197). Jag fick efter nästan 2 veckor ett mail om att Ni ska göra tvärtom den 23:e juli (!) :

”Jag har nu lagt in nummerflytten från ”Y” till ”X”. Det brukar ta ca 5-7 arbetsdagar innan det går igenom och då kommer du att motta ett SMS och mail om detta.”

Om Ni inte fixar detta nu så kommer ju mitt riktiga nummer att försvinna och någon annan kan ta över det?
icon

Bästa svar av Martin 19 juli 2019, 15:27

Hejsan @Mirage Mirage!



Det låter som ett skrivfel, då det inte hade gått att flytta in ett nummer som vi redan har. Jag tror att den kundansvarige du var i kontakt med menade tvärt om. :-)



Du kan alltid svara på mejlet du fick och få det bekräftat.
Visa original

1 svar

Hejsan @Mirage Mirage!

Det låter som ett skrivfel, då det inte hade gått att flytta in ett nummer som vi redan har. Jag tror att den kundansvarige du var i kontakt med menade tvärt om. :-)

Du kan alltid svara på mejlet du fick och få det bekräftat.

Svara


Static Template