Fel simkort

  • 5 October 2018
  • 1 svar
  • 110 visningar

Hej!
har beställt ett abonnemang med nummerflytt... sedan ville jag ha en telefon så jag beställde telefon och abonnemang och blev ombedd att ångra det nya abonnemanget. Ett sim-kort kom för några dagar sen och idag fick jag telefonen. Idag fick jag också besked om att nymmerflytten var klar. Nu när jag har satt i sim-kortet i den nya telefonen visar det sig att det är det senaste sim-kortet och inte det som är kopplat till nummerflytten. Har ju bara fått detta kort. Vad gör jag nu?? Ingen kan ju nå mig..

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Cronaandan!

Välkommen till forumet. Roligt att du har hittat hit!

Om du kontaktar oss per mejl eller chatt så ser vi till att ordna detta med en gång! Jag ber om ursäkt för strulet.

Ha det bäst!

Svara


Static Template