Besvarat

Felbeställde nummerflytt

Hej. Jag tror att jag gjorde lite fel. Jag vill beställa ett nytt aboneman och behålla den son jag har aktual. Men jag tror att jag gjorde en flyttnummer i stället.
Jag vill inte förlora mitt nummer. Jag vill behålla min gammal telefon nummer som är XXX.
Hur kan ni hjälpa mig med detta? Tack.
icon

Bästa svar av Martin 21 augusti 2019, 15:06

Hejsan @Yines,

varmt välkommen till forumet!

Hej. Jag tror att jag gjorde lite fel. Jag vill beställa ett nytt aboneman och behålla den son jag har aktual. Men jag tror att jag gjorde en flyttnummer i stället.
Jag vill inte förlora mitt nummer. Jag vill behålla min gammal telefon nummer som är XXXXXXXX.

Det är ingen fara, du kan alltid avbryta en nummerflytt ifall du beställt en felaktigt. Det är bara kontakta vår kundservice så hjälper de dig vidare.

Du kan chatta med dom här på vår hemsida. 😊

Visa original

2 svar

Hejsan @Yines,

varmt välkommen till forumet!

Jag vill inte förlora mitt nummer. Jag vill behålla min gammal telefon nummer som är XXXXXXXX.

Det är ingen fara, du kan alltid avbryta en nummerflytt ifall du beställt en felaktigt. Det är bara kontakta vår kundservice så hjälper de dig vidare.

Du kan chatta med dom här på vår hemsida. 😊

Hej 

Jag beställde fel nummer och jag vill inte ha den

Jag behöver er hjälp om detta tack 

Den har nummer XXX som jag vill inte ha 

Mvh 

Yasin 

Svara