Besvarat

Flytta in befintligt mobilnummer

  • 2 February 2020
  • 1 svar
  • 1552 visningar

Jag vill lägga till min sons mobil för ett abonnemang på 50 g genom mitt abonnemang och behålla hans nummer. Jag har redan beställt men då står det ett annat mobilnummer än det jag beställde till.

icon

Bästa svar av Axel 4 February 2020, 10:00

Visa original

1 svar

Användarnivå 3
Emblem +2

Hejsan @englena2000,

Superkul att höra att du önskar lägga till din sons mobil hos oss också!

Om du har beställt en nummerflytt så att hans nummer förs över till oss kommer abonnemanget hos oss att startas med ett tillfälligt nummer. Det är därför du kanske inte känner igen numret visas på Mina Sidor. Detta är då tillfälligt och kommer då att ersättas när hans nummer flyttas över till oss vilket vanligtvis tar 5-7 arbetsdagar från beställningsdatum.

Svara


Static Template