Besvarat

Flytta över fler nummer till Hallon

Hej.
har flyttat ena dotterns nummer till er. Nu vill jag flytta nästa dotters nummer då hennes abonnemang går ut. Jag står som ägare till abonnemanget med nr 070xxxxxxx och vill ha samma abonnemang som för 070xxxxxxx.
Jag kunde inte ordna detta via hemsidan. Kan ni hjälpa mig?

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
icon

Bästa svar av Tor 28 november 2018, 09:51

Hej och tack för svar. Jag har redan ett abonnemang till min andra dotter och då jag försöker skapa ett nytt abonnemang så verkar inte det hå pga detta. Ver inte hur jag gör då?

Gör du enligt följande?

Logga in på Mina sidor.

Scrolla ner till "Beställ nytt abonnemang eller kontantkort" och tryck på "Beställning".

Välj sedan abonnemangsform och slutför beställningen.

Kontentan av det hela är att du måste vara inloggad för att du ska kunna koppla det nya abonnemanget till ditt befintliga konto.

Ha en fin dag! 🙂
Visa original

4 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Möller1. :)

Varmt välkommen till forumet!

Vad får du för felmeddelande när du försöker beställa ett abonnemang? Du ska kunna logga in på Mina sidor och beställa ett abonnemang med nummerflytt där.

Ha en fortsatt fin dag! 🙂
Hej och tack för svar. Jag har redan ett abonnemang till min andra dotter och då jag försöker skapa ett nytt abonnemang så verkar inte det hå pga detta. Ver inte hur jag gör då?
Användarnivå 4
Emblem +2
Gör du enligt följande?

Logga in på Mina sidor.
Scrolla ner till "Beställ nytt abonnemang eller kontantkort" och tryck på "Beställning".
Välj sedan abonnemangsform och slutför beställningen.

Kontentan av det hela är att du måste vara inloggad för att du ska kunna koppla det nya abonnemanget till ditt befintliga konto.

Ha en fin dag! 🙂
Tack!!

Svara

Static Template