Besvarat

Flytta surfpott till nytt abonnemang

Hej!

Min son har ett abonnemang hos er och har ganska mycket surfpott sparad.
Tyvärr är hans nummer väldigt svårt att komma ihåg för mig.

Om jag startar ett nytt nummer åt honom, kan han få sin ihopsparade surfpott överflyttad till det nya numret?

MVH
Åsa
icon

Bästa svar av Linnea 19 september 2018, 13:47

Hejsan Åsa!

Varmt välkommen hit, roligt att du har hittat vårt forum. :)

Vi kan inte överföra den sparade surfpotten mellan två abonnemang dessvärre, men jag rekommenderar i detta fall att du kontaktar vår kundservice. I sådant fall bör vi kunna hitta en lösning så han kan behålla sin surfpott.

Ha det bäst!
Visa original

3 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan Åsa!

Varmt välkommen hit, roligt att du har hittat vårt forum. :)

Vi kan inte överföra den sparade surfpotten mellan två abonnemang dessvärre, men jag rekommenderar i detta fall att du kontaktar vår kundservice. I sådant fall bör vi kunna hitta en lösning så han kan behålla sin surfpott.

Ha det bäst!
Hur får man tag på kundtjänst då? Jag har väntat på svar från er i 3 dagar och inget svar hur länge dka man vänta på ett svar ?

Vi har förlorat vårt sim kort och mobil 2 gånger och jag har nu ett halebopnr som jag vill överflytta till Hallon om ni nu vill ha mig som kund( inland verkar det som ni knte är måna om et kunder)
på mitt Mobilnr här på hallon har jsg 20 GB vilande ! Kan mitt nya nr som jag vill överföra till er få ta över min vilande surf det är ändå 20GB
mvh Doffe73
Användarnivå 6
Emblem +8
Hur får man tag på kundtjänst då? Jag har väntat på svar från er i 3 dagar och inget svar hur länge dka man vänta på ett svar ?

Vi har förlorat vårt sim kort och mobil 2 gånger och jag har nu ett halebopnr som jag vill överflytta till Hallon om ni nu vill ha mig som kund( inland verkar det som ni knte är måna om et kunder)
på mitt Mobilnr här på hallon har jsg 20 GB vilande ! Kan mitt nya nr som jag vill överföra till er få ta över min vilande surf det är ändå 20GB
mvh Doffe73

Hej @Doffe73!

Vi har lite längre svarstider än normalt just nu på vår kundservice, men vi svarar så fort vi kan. Du kan nå kundservice på mejl, chatt eller Facebook Messenger.

Om du har ett abonnemang som du vill göra en nummerflytt till behöver vi ordna det via kundservice, men det går fint att lösa!

Svara

Static Template