Gammal kund som inte kan ändra betalkort och ingen svarar på chatten

• 13 July 2021
  • 1 svar
  • 22 visningar

• Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej! Jag försöker åter bli kund hos er och har ett innestående konto, men betaluppgifterna är felaktiga (dvs gamla) och jag har ingen möjlighet att ändra betaluppgifterna eftersom jag inte har några fakturor och/eller betalningar att göra. Jag försöker komma tillbaka till hallon och köpa ett abonnemang, men jag skickas hela tiden till “nekas av banken” eftersom det är ett gammalt betalkort som finns registrerat i innestående konto, och sedan tillbaka till “det finns ett konto registrerat, var vänlig verifiera”, men jag får heller inte ändra några kortuppgifter. Jag försökte kontakta er på chatten via Messenger, men får inget svar. Behöver göra beställningen innan 16 juli innan mitt befintliga abonnemang hos en annan operatör byts ut till ett sämre, dyrare abonnemang. Tacksam för svar. /Jenny

1 svar

Hejsan @JKL!

Jag har skickat detta till vår kundservice som kan hjälpa dig titta närmare på detta. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen samt skräpposten ifall deras svar skulle hamna där.

Du kan även svara på autosvarsmejlet du får med dina kunduppgifter för snabbare hantering av mina kollegor.

Svara

Static Template