Besvarat

Har beställt 3 abonnemang, fått 3 simkort, hur vet jag vilket som hör tiull vilket telnr?

Har beställt 3 abonnemang, fått 3 simkort, hur vet jag vilket som hör till vilket telnr?

Undrar också försökte flytta en Comviq kontantkortsnr, fick ett tillfälligt nr, blir det permanent om jag inte gör något, om inte hur vet jag vilket som är det tillfälliga och hur får jag ett perm,anent nr?
icon

Bästa svar av Linnea 26 september 2018, 13:48

Hej!

Tack för din fråga & välkommen till forumet.

Du kan antingen logga in på Mina sidor och kika vilken PIN/PUK som hör till vilket kort eller helt så kan ni sätta simkorten i telefonerna och se vilket nummer som är kopplat till simkortet. 🙂

De tillfälliga numren kan du också se om du loggar in på Mina sidor.

Ha en fortsatt bra dag!
Visa original

4 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hej!

Tack för din fråga & välkommen till forumet.

Du kan antingen logga in på Mina sidor och kika vilken PIN/PUK som hör till vilket kort eller helt så kan ni sätta simkorten i telefonerna och se vilket nummer som är kopplat till simkortet. 🙂

De tillfälliga numren kan du också se om du loggar in på Mina sidor.

Ha en fortsatt bra dag!
Tack, men fick inte svar på om det tillfällig numret blir permanent automatiskt, eller om jag måste göra något särskilt för att få ett permanent nummer.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen,

Yes, om nummerflytten inte genomförs blir det nummer du tilldelas från oss ett permanent nummer. 🙂
ok tack

Svara

Static Template