Har inte fått SIM-kortet

• 9 July 2021
  • 1 svar
  • 52 visningar

Hej , jag bestämde mig för Hallon och blev kund hos er 4/7 . Beställde även nummer flytt i samband med ny abonnemang hos er. Eftersom det skulle ta 5 dagar med nummer flytt och aktiverat sim kort då var jag tvungen att ladda på 95 kr så att jag kan ringa , smsa och ha internet. Detta för att så fort när man avslutar en abonnemang hos comviq då blir simkortet ett kontant kort. 

Idag är fredag 9/7 och kl 04.00 på natten skickade ni ett meddelande att nummer flytten var gjort. Och eftersom jag fortfarande inte har fått eran Sim kort och nummer flytten är gjort , så står jag här utan att kunna använda min telefon. Jag behöver nu att ni ska stå för mina onödiga kostnader tills jag får min sim kort. Jag fick som sagt köpa ett kontant kort på 95 kr hos comviq och som nu jag inte   kan använda på grund av nummer är Hallon nu. Och det verkar som jag måste köpa ytterligare ett kontant kort hos någon med  simkort för att kunna använda min telefon i väntan på sim kortet från Hallon. 

Jag ska vänta med att köpa ett kontant -sim kort en stund i väntan på eran svar. Men mycket kan jag inte vänta då jag har viktiga samtal att göra idag. 

Jag väntar på eran svar och en lösning till mitt problem. Jag hoppas även att du som har läst detta meddelande har läst ordentlig vad som har hänt. För att när jag var kund hos Hallon för länge sedan fick jag väldig dåliga svar på grund av personen som läste och svarade min meddelande verkade inte läst ordentlig.

1 svar

Hejsan @Claudio70!

Jag har skickat detta till vår kundservice som kan hjälpa dig titta närmare på detta. Dom återkommer till dig på din mejl, så håll ett öga på inkorgen samt skräpposten ifall deras svar skulle hamna där.

Du kan även svara på autosvarsmejlet du får med dina kunduppgifter för snabbare hantering av mina kollegor.

Svara

Static Template