Besvarat

Har två nummer?

• 20 oktober 2020
  • 3 kommentarer
  • 171 visningar

när jag bytte abonnemang för ca 2 år sedan fick jag ett temporärt nummer från hallon tills min nummerflytt hade skett. Jag fick ett sms där det stod att flytten gått igenom och tänkte att allt var frid och fröjd men nej. Jag kan ta emot samtal och sms på mitt vanliga, tidigare nummer men så fort jag svarar eller själv ska ringa kommer det från mitt andra ”temporära” nummer. Fattar verkligen inte hur jag ska fixa det här och har inte lyckats hitta något som hjälper så all hjälp uppskattas!

icon

Bästa svar av Martin 21 oktober 2020, 09:58

Hejsan @skal!

Har du kikat inne i inställningarna på din iPhone så att det står rätt nummer där?

Om inte, gå in i Inställningar > Telefon > Mitt nummer och ändra om det behövs.

Visa original

3 svar

Hejsan @skal!

Har du kikat inne i inställningarna på din iPhone så att det står rätt nummer där?

Om inte, gå in i Inställningar > Telefon > Mitt nummer och ändra om det behövs.

hej!

Har kollat tidigare och då har båda numrena stått och jag har inte kunnat ta bort det som är fel. Men! Nu när jag kollade igen står endast rätt nummer och det nummer som är fel hae helt slutar funkat! Tack!:)

Har kollat tidigare och då har båda numrena stått och jag har inte kunnat ta bort det som är fel. Men! Nu när jag kollade igen står endast rätt nummer och det nummer som är fel hae helt slutar funkat! Tack!:)

Strålande! Va’ skönt att höra & ingen orsak! :relaxed:

Svara

Static Template