Besvarat

HJÄLP!!!


Det har gått nästan en hel månad utan att verken mitt flyttnummer eller det nya lån numret jag fick av er fungerar!! Det här går inte, ni måste kolla var felet ligger. Om det inte funkar så blir jag tvungen att byta tillbaka!
icon

Bästa svar av Linnea 13 September 2018, 10:42

Visa original

5 svar

Användarnivå 6
Emblem +8
Hejsan @Hak014!

Välkommen till vårt forum. Superkul att du har hittat hit! 😊

Jag kan enbart se att du har ett kontantkort med mobilt bredband hos oss idag. Har du även tecknat ett mobilabonnemang hos oss som du ska kunna ringa ifrån?
Problemet är att mitt nummer inte fungerar. Kan du försöka fixa så att jag kan ringa från mitt flyttnummer är du snäll? Jag betalade 89 förra månaden o än idag kan jag inte få igång mitt gamla nummer. Jag vill bara få det här fixad.
Användarnivå 6
Emblem +8
Hej igen,

Du har dock inget mobilabonnemang hos oss idag. Är tanken att du ska ha ett mobilabonnemang och ett mobilt bredband?
Hej!
Jag vill avsluta det och flytta tillbaka till Comviq. Tack för allt!
Användarnivå 6
Emblem +8
Jag förstår, vad tråkigt att höra. Du ser hur du gör här.

Tack för denna tid. Jag hoppas vi kanske ses i framtiden och att det fungerar bättre för dig då. 😊

Svara


Static Template