Besvarat

Jag behöver prata med något på hallon


Pallar inte sitta och förklara mig och inget händer.. Ni får ringa mig så för jag förklara min situation.. /Patric
icon

Bästa svar av Anonymous 21 January 2019, 19:00

Visa original

8 svar

Hallon har ingen telefonservice alls.
Kan ni isf skicka ett nytt sim men det numret jag skrev tidigare? Till adressen I det medd jag skrev tidigare.. tänker inte betala det också när ni gjorde fel från början.. tack
Återkom under vardagar 9-16 chatta med Hallon då. Jag har inga SIM-kort att skicka. Jag har bara mitt eget.
Kan ni styra upp den här situationen nu?
Skicka ett nytt sim kort och avsluta mitt Abonemang på comviq.. idag fick jag en ny faktura av dom och jag har varit på er sedan dagen jag fick mitt första simkort med fel nummer på.. sen har jag tappat bort det som sagt när jag märkte att det va fel nummer
När det va fel nummer och jag va tvungen att byta tillbaka till comviq kontantkortet
Börjar ledsna på att allt är så utdraget och att ni inte har en telefon support
Vad sa de när du kontaktade chatten, som jag föreslog tidigare?

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

och där väljer du chatta med dom. De reder ut det åt dig.

Svara


Static Template