Besvarat

Jag vill flytta mitt numer!

Hej!
mitt namn är Hasrat och hag vill överföra mitt för numer till halon, jag hade tidigare vimla som abonnemang nu har jag avslutat mitt abonnemang. Så nu vill jag att ny flyttar mitt numer!
mvh
icon

Bästa svar av Oskar 18 januari 2019, 15:21

Hej @hasrat77!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det går att flytta ett avslutat nummer. Ett nummer är fortfarande reserverat en tid i det personnumret som använt det en tid efter att abonnemanget stängs ner.

Du kan kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem kunna hjälpa dig att begära numret flyttat till oss.

Allt gott!
Visa original

4 svar

Om du redan har avslutat hos Vimla så kan ingen flytta numret. Det måste man göra medans numret är aktivt.
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej @hasrat77!

Varmt välkommen till forumet och till oss på hallon.

Jag ber verkligen om ursäkt för det sena svaret.

Det går att flytta ett avslutat nummer. Ett nummer är fortfarande reserverat en tid i det personnumret som använt det en tid efter att abonnemanget stängs ner.

Du kan kontakta vår kundservice via mejl eller chatt, så kommer dem kunna hjälpa dig att begära numret flyttat till oss.

Allt gott!
Hej. Mitt namn är fowziya och jag vill överföra mitt för numer till halon jag har abonnemang mobil och sim-kod den har numer på hallon 07XXXXXX Men så nu vill jag att ny flyttar mitt numer 073XXXXX jag vil den numerflyttar nu🙏?

[Redigerat] - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +5
Hej. Mitt namn är fowziya och jag vill överföra mitt för numer till halon jag har abonnemang mobil och sim-kod den har numer på hallon 07XXXXXX Men så nu vill jag att ny flyttar mitt numer 073XXXXX jag vil den numerflyttar nu🙏?

Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Hej @Fows!

Om det är så att du vill flytta ett nummer till ett redan aktivt abonnemang hos oss på hallon, så behöver du kontakta vår kundservice via mejl eller chatt för att få hjälp med ditt ärende.

Ha det fint!

Svara

Static Template