Jag vill ha tillbaka pengarna för att blivit lurad av Hallon!

• Nykomling
  • 0 kommentarer

Hej! Hallon har trasslat till det ordentligt för mig och skapat en massa onödigt jobb!  Jag bytte från Halebop till er eftersom ni hade ett förmånligt abonnemang för min mamma som tillhör de äldre-äldre i vårt land. Emellertid informerade ni ingenting om att era abonnemang kräver 3g telefon vilket inte de enklaste Doro-telefonerna inte har. Numret flyttade över och jag fick ett nytt simkort. När jag skulle hjälpa mamma att installera det funkade det förstås inte!! Chattande (och väntande) visade att hennes telefon inte var kompatibel med era abonnemang, något som ju både anges på er hemsida kan man tycka eftersom det då handlade om abonnemang för äldre! Det betyder att jag måste få er hjälp att dels avsluta abonnemanget, få tillbaka pengar som ev dragits och även få numret överfört till ett annat bolag som stöder även 2g (vilket är alla utom Hallon och Tre). Således vill jag ha hjälp med detta   ha svar på hur jag för över numret till en annan operatör. /KHS

2 svar

Användarnivå 5
Emblem +6

Det är bara att göra en nummerflytt (teckna abonnemang) hos valfri operatör, Så avslutas abonnemanget automatiskt hos Hallon.

Som ovan skrev , gör precis som du gjorde när du bytte till hallon och flytta nummer till den operatören du önskar 

Svara

Static Template