Besvarat

Kan inte flytta gammalt nummer.


Hejsan.
Jag har nu under några dagar försökt genomföra en nummerflytt från Tele2. Dem har aktiverat nummert åt mig så jag kan föra över det. Men så fort jag försöker så misslyckas detta. Jag undrar då varför och hur jag skall gå tillväga för att genomföra nummerflytten.

Med vänlig hälsningar
Jakob
icon

Bästa svar av oberg 17 december 2018, 15:53

Är numret registrerat på den som står på abonnemanget? Det måste numret vara.



Får du ingen förklaring på nekad flytt så måste du tyvärr kontakta vanliga kundtjänst så de får undersöka detta med Tele2





https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Är numret registrerat på den som står på abonnemanget? Det måste numret vara.

Får du ingen förklaring på nekad flytt så måste du tyvärr kontakta vanliga kundtjänst så de får undersöka detta med Tele2


https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon
Ja det är registrerat på mig, så som detta abonnemanget också är.
Användarnivå 4
Tyvärr måste du då be att kundtjänst går vidare och kollar upp vad som hänt det är inget forumet kan hjälpa dig med

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template