Besvarat

Kan ringa ut men ingen kan ringa in


  • Nykomling
  • 2 kommentarer
Fick ett nummerflytt från Comviq och fick även simkortet från hallon. Nummerflytten är klar. Jag kan ringa ut men ingen kan ringa till mig. Får meddelande att numret är avstängt
icon

Bästa svar av Linnea 11 december 2018, 08:21



Idag har jag ringt till Hallon som inte hade ett svar varför efter nummerflytten från Comviq till hallon så kan jag ringa ut och sms:a men ingen kan ringa till mig. Då får man ett mobilsvar att ingen abonnent finns eller numret är tillfälligt avstängt. De har sagt att de ska skicka ärende till IT avdelningVilket nummer ringde du till Hallon på? Jag tror det är många som vill ha det numret.




Hej @bog. :)



@Ma56 har haft kontakt med oss per chatt, och ärendet togs då vidare till vår IT-avdelning som utredde vad detta kunde bero på.
Visa original

5 svar

Idag har jag ringt till Hallon som inte hade ett svar varför efter nummerflytten från Comviq till hallon så kan jag ringa ut och sms:a men ingen kan ringa till mig. Då får man ett mobilsvar att ingen abonnent finns eller numret är tillfälligt avstängt. De har sagt att de ska skicka ärende till IT avdelning
IT fixade idag så att även samtal kan ringas in. Fick ingen förklaring till felet. Skön att det fungerar nu
Idag har jag ringt till Hallon som inte hade ett svar varför efter nummerflytten från Comviq till hallon så kan jag ringa ut och sms:a men ingen kan ringa till mig. Då får man ett mobilsvar att ingen abonnent finns eller numret är tillfälligt avstängt. De har sagt att de ska skicka ärende till IT avdelning

Vilket nummer ringde du till Hallon på? Jag tror det är många som vill ha det numret.
Användarnivå 6
Emblem +8

Idag har jag ringt till Hallon som inte hade ett svar varför efter nummerflytten från Comviq till hallon så kan jag ringa ut och sms:a men ingen kan ringa till mig. Då får man ett mobilsvar att ingen abonnent finns eller numret är tillfälligt avstängt. De har sagt att de ska skicka ärende till IT avdelningVilket nummer ringde du till Hallon på? Jag tror det är många som vill ha det numret.


Hej @bog. :)

@Ma56 har haft kontakt med oss per chatt, och ärendet togs då vidare till vår IT-avdelning som utredde vad detta kunde bero på.
Aha, så det var alltså inte sant att någon hade ringt. Lurigt

Svara


Static Template