Fråga

Kostnad innan SIM-kortet nått fram

  • 12 september 2020
  • 2 kommentarer
  • 84 visningar

Hej  , jag blev kund hos er 11/9 -20 , och ni har dragit redan pengar från mitt konto , så min fråga vad har jag betalt för ?? för det tar 5 arbetsdagar att flytta mitt nr till er ?? alltså en vecka som jag har betalt men kan inte använda era tjänster .


2 svar

Användarnivå 4
Emblem +1

Hallon börjar ta betalt så fort du lagt beställningen, men du får inget för pengarna förrän du fått ditt kort. De plockar in lite extra pengar till företaget på så sätt. Lite fult, kan man ju tycka.

Hallon börjar ta betalt så fort du lagt beställningen, men du får inget för pengarna förrän du fått ditt kort. De plockar in lite extra pengar till företaget på så sätt. Lite fult, kan man ju tycka.

Värt att tillägga att man får hela månadens värde också. Abonnemanget begränsas alltså inte utifrån hur många dagar som är kvar, även om det är mitt i månaden man beställer får man alltså full pott ändå.

Svara