Besvarat

Missade att ta med mitt nummer vid beställning

  • 3 oktober 2019
  • 1 svar
  • 112 visningar

Hej
Har nyss tecknat nytt abonnemang men missade, eller såg helt enkelt inte att jag skulle skriva i att jag ville flytta mitt nuvarande nummer från Telia till Hallon. Jag har sagt upp Telia idag och har 30 dagars uppsägning. Hur gör jag nu för att flytta med numret?
icon

Bästa svar av Martin 8 oktober 2019, 10:59

Hejsan @LasseMaja!



Det är ingen fara om man missade beställa en nummerflytt när man beställde abonnemanget, det går att göra när som helst i efterhand. :-)



I dagsläget kan man endast beställa en nummerflytt i efterhand i kontakt med kundservice. Du kan klicka här för att komma i kontakt med dom.



Du hittar även mer matnyttig information om nummerflytt här på forumet.
Visa original

1 svar

Hejsan @LasseMaja!

Det är ingen fara om man missade beställa en nummerflytt när man beställde abonnemanget, det går att göra när som helst i efterhand. :-)

I dagsläget kan man endast beställa en nummerflytt i efterhand i kontakt med kundservice. Du kan klicka här för att komma i kontakt med dom.

Du hittar även mer matnyttig information om nummerflytt här på forumet.

Svara


Static Template