Besvarat

Misslyckad flytt av nummer

  • 4 mars 2021
  • 1 svar
  • 176 visningar

Hej, min mans nummer gick inte att flytta pga att båda mitt och hans nummer ingår i ett familjeabonnemang hos Telenor som står i mitt namn. Hans nummer är registrerad till honom men fakturan går till mig. Enligt Telenor måste ni göra en korsportering så att hans nummer kan flyttas till hans nya abonnemang hos er. Kan ni lösa detta snarast?

icon

Bästa svar av Boo 4 mars 2021, 14:41

Hej, min mans nummer gick inte att flytta pga att båda mitt och hans nummer ingår i ett familjeabonnemang hos Telenor som står i mitt namn. Hans nummer är registrerad till honom men fakturan går till mig. Enligt Telenor måste ni göra en korsportering så att hans nummer kan flyttas till hans nya abonnemang hos er. Kan ni lösa detta snarast?

Du behöver kontakta kundtjänsten i liknande ärenden:

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Visa original

1 svar

Användarnivå 6
Emblem +1

Hej, min mans nummer gick inte att flytta pga att båda mitt och hans nummer ingår i ett familjeabonnemang hos Telenor som står i mitt namn. Hans nummer är registrerad till honom men fakturan går till mig. Enligt Telenor måste ni göra en korsportering så att hans nummer kan flyttas till hans nya abonnemang hos er. Kan ni lösa detta snarast?

Du behöver kontakta kundtjänsten i liknande ärenden:

https://support.hallon.se/hc/sv/requests/new?brand=hallon

Svara


Static Template