Besvarat

Misslyckad nummerflytt

hej
kan man få prata med någon nånstans om man inte hittar svar på sin fråga?
icon

Bästa svar av Tor 28 november 2018, 08:59

Hej @Allisrodvaldr. :)

Varmt välkommen till forumet!

Du kan antingen ställa din fråga här så ska jag göra mitt bästa för att besvara den. Eller så kontaktar du vår kundservice per mejl eller chatt. :)

Ha en fin dag!
Visa original

3 svar

Användarnivå 4
Emblem +2
Hej @Allisrodvaldr. :)

Varmt välkommen till forumet!

Du kan antingen ställa din fråga här så ska jag göra mitt bästa för att besvara den. Eller så kontaktar du vår kundservice per mejl eller chatt. :)

Ha en fin dag!
Okej,
jag har precis fått ett abonnemang hos er och vill gärna ha mitt gamla nummer 070xxxxxxx
Först fungerade det inte att flytta numret men nu har jag låst upp det hos min förra operatör.
så nu vill jag försöka igen med en nummerflytt men det finns ingen ”försök igen” knapp på min ”mina sidor”.

/allis

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer
Användarnivå 4
Emblem +2
Okej,
jag har precis fått ett abonnemang hos er och vill gärna ha mitt gamla nummer 070xxxxxxx
Först fungerade det inte att flytta numret men nu har jag låst upp det hos min förra operatör.
så nu vill jag försöka igen med en nummerflytt men det finns ingen ”försök igen” knapp på min ”mina sidor”.

/allis

Redigerat - Ämnets text har redigerats då delar inte följde våra riktlinjer

Jag förstår. Jag har nu startat en nummerflytt på nytt. Det tar 5-7 arbetsdagar och du får en bekräftelse om det går igenom och vice versa.

Svara

Static Template